Bersama Slamenye Since

Daisypath Friendship tickers

InsyaAllah..Akhirnya Zaman Bujang Aku

Daisypath Wedding tickers

Sunday 18 September 2011

Aunty Nyah..muahahaha

ha3..bace title entry nie pon da pelikss..ha actually klu uoollzz nk tau nie la gelaran yg my niece pggl..cm mane terlekat ntah name aunty nyah nie..mayb sbb aku nie sker bernyah2 ngn mummy dia..wakakaka..mule2 nk bersuke2 jerk lps 2 trus lekat..

Nak dijadikn cite tiap kali mummy @ daddy dia col umah mst dok tny mane aunty nyah..ha3..gile kentang btol ank2 fruits nie..

Last year dpt sorg anak fruit name dia Nur Zaraa Balqis Bt Norman Affendi n tahun nie aku dpt sorg lg ank fruit name dia plaks Nur Ulinnuha Aira Bt Norman Affendi..so total 2 org la princess..yg 2nd nie xtau la nk pggl aku nie ape plakss..mcm2 btol budak2 zaman skrg nie..ikot jerk ape org tua ckp..ha3...haaa uoollzz leh la tgk pic ank2 fruits aku yg 2 org 2..

Nur Zaraa Balqis - awatla muncung panjang sgt nie..men angry bird ka??

Nur Ullinnuha Aira - berjaya dlm bidang tdo..memanjang dok tdo
So..moral of da story klu nk pggl name org biaq gune name betui krg xpasal2 budak2 kecik dok mgikut..depa bkn tau ape pon..he3..

No comments:

Post a Comment