Bersama Slamenye Since

Daisypath Friendship tickers

InsyaAllah..Akhirnya Zaman Bujang Aku

Daisypath Wedding tickers

Monday 19 September 2011

Aku, AMOS & Kamu

Mr AMOS nie la yg byk m'connectkan cinta hati org kapal dgn hero2 nun jauh di tgh lautan
hollaaa...arinie di sebabkn aku tensen so aku nk update blog skit..haaaa b4 aku stat mengomel cer tgk pic yg kt atas 2..sape pny name yg paling banyak incoming email???wakakaka..rajinnye org yg kt darat 2 mbalas n mhantar email dr hero dia kn??ekekeeke.. k la entry arinie pasal Mr AMOS..mane yg girlpren, tunang n wife org kapal mst da familiar dgn name AMOS nie...bygknla klu AMOS nie xde nnges la aku ari2..da la x dpt jumpe pas2 x dgr kabar berite plak 2 dr insan tersayang..AMOS..AMOS..AMOS..thanx la sgt sbb mbantu para2 wanita tabah n kental nie..walaupn berbulan2 xjumpe tp bile ade AMOS nie terubat la ckit rindu kt ati nie..kalau boypren, tunang n hubby dpt balik lgla syyooookkk..muahahaha...

Klu korg nk tau ada 2 bende yg slalunye  partner2 org kapal nie tunggu..cer teka ape??emm bukan hadiah yg kami smua tggu tp kami tggu bile nk ade line tepon sbb ms 2 kami ade 1 sesi iaitu "sesi memanaskan telinge:" n "sesi senaman jari" bile dpt email dr Mr AMOS..klu dapat 2 bnde nie confirm tdo malam sambil senyum sampai telinge...ha3..bnde nie bg aku bnde normal sbb aku sndri da alami..xtau bg yg xpenah rs mcm kami..syookkk wa ckp kt uoollllsss...x caye tnye kawan2 geng kapal...

Nie aku nak share skit..kalau korg nk tau jd partner org kapal nie nk kene kuat, tabah n ati kering...klu x de smua tue rsnye blom cukup kuat lgla..bayangkan 1 tahun bape bulan jerk bley jumpe..kne tinggal berbulan2 lamenye tp cuti ciput jerk..ekekeke...tp aku btol2 kagum la ngn kakak2 senior yg da lame jd partner org kapal..serius diorg sgt kuat n cool..walau byk dugaan yg datang diorg still cool n tabah..so aku pon nk jd cm diorg jugakla..ape2 pon nk ckp "I'm the LASS who loves a SAILOR"

K la rs cm da x de idea nk menulis nie..aku x tau la karangan aku nie sedap ke tunggang langgang..ape2 enjoy yerk bace entry aku nie..hik3...ape2 pon  " Only the BEST man can go to sea n Only the BEST woman can be with the BEST man"...wa cau dlu...adios...

No comments:

Post a Comment