Bersama Slamenye Since

Daisypath Friendship tickers

InsyaAllah..Akhirnya Zaman Bujang Aku

Daisypath Wedding tickers

Saturday 17 September 2011

Hancus diet aku..ahakss

yummy...dapppnyeee...

wif shaha n my sista
Entry aku arinie pasal diet aku yg hancus..ha3..rajin plak aku m'update blog nie..ahakkss..xlame lg mesti bersawang..confirmnye..wakakaka..sementara rajin jom update..Al-Kisahnye smlm aku pegi 3 umah open house n kazen engagement..perrgghh da bape ari aku x mkn nasi last2 semalam aku melantak x ingat dunia..

1st house (umah kazen wedding) aku makan nasi n lauk feberet masak lemak daging salai..pergghh wa ckp kt u olllss mmg sedap gile..then g plak umah jiran2 lame dekat serdang..aku makan lg dan lagi..makanan feberet jugak iaitu soto..2 kali tambah..perrgghh mmg xleh bla btol..

Lepas 2 shot plak balik nilai..lepak2 jap then lps maghrib g plakss umah jiran belakang umah..yg nie mmg aku sndri rasa dasyat x ingat bile aku makan lg byk dr petang semalam..smp2 jerk aku nampak laksa penang..perrgghh nie makanan feberet aku sejak aku sekolah..lps da abes makan laksa ak makan plakss ns lemak tp dlm kuantiti yg ciput jerk..ciput ker??waakakaka..n menu yg terakhir skali bihun sup tualang + sambal kicap itam..pergghh wa ckp same uoolllzz mmg tiptop...so 2 jela ape yg jd semalam..makan..makan..& makan..

Konon2nye nk diet tp last2 hancur...sekarang nk diet lg..bile cite kt en tunang sebelum nie dia juz ckp my baby fatty2 boom2 tp skrg da tambah jd  fatty2 kebabom...ha3..i2 tandenye mmg aku da gemoksss...ha3..ayuh marilah kite same2 m'dietkn diri sndri...k lah da xdak idea nie..aku cau dlu..

No comments:

Post a Comment