Bersama Slamenye Since

Daisypath Friendship tickers

InsyaAllah..Akhirnya Zaman Bujang Aku

Daisypath Wedding tickers

Friday 23 September 2011

We have been friend for 5 years 8 months 4 weeks & 2 day

at Kuantan Port with LOVE
hye uoollsss...emm today aku nk share la cm mane aku leh kenal en tunang..ekekeke..poyo sungguh entry nie..emm ha yg kt sebelah 2 la cik abg kapal kite..emm kiteorg nie da lame gaks kenal..lebih kurang 5 tahun 8 bulan 4 minggu & 2 hari..ekekeke..aku rs dlm byk2 relationship aku dgn en tunang nie la yg paling lame sgt2..alhamdullilah..syukur sgt..klu x sebelum2 nie paling lame pon 1 tahun..hu3..

nak dijadikan story aku kenal en tunang nie since aku study kt UiTM Lendu n en tunang masa nie pon study kt ALAM..he3..rs nk tergelak plaks bile ingat saat2 cm mane leh kenal ngn en tunang nie..perkenalan kami nie cm unik skit bile aku ditakdirkn berjumpa dengan dia masa kami dlm bus nk balik KL..bus JEBAT la yg menemukan kami berdua..ha3...pas2 kiteorg kawan xbrape nk lame 3 bulan jerk then en tunang pon melamar aku jd steady gf dia on 24 DECEMBER 2005..ha3..tarikh keramat 2..stat dari situ macam2 yg aku blaja dr dia..aku belajar jd kuat, sabar n penyayang..

Bg aku en tunang nie sgt baik orgnye..caring sgt..sbb 2 la aku jatuh ati ngn dia..hik2..sepanjang perkenalan kami byk sgt dugaan n kenangan2 yg kiteorg cipta..poyo jerk kiteorg niekn..selama 5 tahun nie mmg byk sgt yg kami da lalui same2..

Aku igt lg n masih segar kt pale otak nie masa 1st time nk kne tggl dgn en tunang  aku rs cm kehilangan sesuatu yg sgt berharga n susah sgt nk lepaskan bile dia terpakse sign on..Ya Allah hny tuhan saja yg tau mcm mane peritnye rs nk tinggalkn n nk lepaskan org yg kite syg..aku sanggup ponteng class sbb nk anta en tunang sign on..ha3..kantoiiiii...korg mane yg penah rs mesti tau cm mane peritnye kn??masa 2 baru boypren2..cer bayangkan pegi KLIA berdua tp aku balik sorg2..sepanjang perjalanan dr KLIA ke Melaka aku xberhenti nanges..peerrgghh dasyat..bengkak2 mata g kelas..hik3..yg lg dasyat boleh dikatakn ari2 aku nnges sbb rindukan dia..huh!!aku amk masa 1 bulan utk back to normal..ms 2 family n kawan2 la yg byk bg semangat kt auk..alhamdullilah smp saat nie aku mampu mengharungi perjalanan hidup tanpa dia di cc..walaupn kami jauh di mata tp di hati kami sgt dekat..ceehhhwaaa!!!romantikus btol..

Our E-Day on 06 NOVEMBER 2010

Date 06 November 2010  adalah tarikh yg x leh kami dua lupekn sbb ms 2 kami da bergelar tunangan..huh!!!trase lega bile kami da masuk fasa yg pertama..org ckp xelok tunang lame2 tp alhamdullilah wlpn byk gile dugaan yg dtg kami tetap same2 smp saat nie..pejam celik pejam celik da nk msk 1 tahun aku jd tunangan org..so sweettt..InsyaAllah klu xde ape2 halangan kami akan masuk utk fasa yg kedua hujung tahun nie...hu3..klu nk cite detik2 perkenalan nie byk x ckup 1 entry nie..so aku cite ape yg patut jerk..xnk la over sgt nnt org myampah..hik3..k la korg doa2kn kami yerk..doakan semoga jodoh kami berpanjangan hingga akhir hayat kami..kami pon akan mendoakan kebahagian kalian & semoga ape yg kalian hajati akan tercapai..Amin~







No comments:

Post a Comment